Menu Close

Pagalba mokiniui

Psichologo pagalba

Psichologinė pagalba teikiama:

  • Rokiškio rajono savivaldybės Švietimo centro pedagoginė psichologinė tarnyba, P. Širvio g. 1, Rokiškis, registruotis į konsultacijas galima tel. (+370 458) 51234, el. paštu info@rokiskioppt.lt
  • Bendruomeniniai šeimos namai, Vytauto g. 25, registruotis į konsultacijas galima tel. +37062125852, el. paštu seimai.rokiskis@gmail.com
  • Rokiškio rajono visuomenės sveikatos biuras, Sąjūdžio a. 1, Rokiškis registruotis į konsultacijas galima tel. +37045852055, el. paštu  info@rsveikata.lt

Socialinio pedagogo pagalba

Veiklos tikslas – padėti vaikams geriau adaptuotis visuomenėje, mokyklos, klasės bendruomenėje, racionaliau išnaudoti visas galimybes lavintis, mokytis ir augti.

Uždaviniai:

  • rūpintis vaiko gerove, saugumu, siekiant pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatinant visavertę asmenybės raišką, pilietinę brandą.

Mokyklos socialinės pedagogės funkcijos:

  1. Socialinio pedagogo tiesioginės darbo funkcijos:

1.1. vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;

1.2. pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;

1.3. ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;

1.4. konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);

1.5. teikti pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas;

1.6. dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.

  1. Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:

2.1. rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją pagalbai teikti;

2.2. tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti;

2.3. pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui pagalbos dalį, prireikus koordinuoti individualaus ugdymo plano vykdymą ir (ar) paskyrus Mokyklos vadovui atlikti koordinuojančio asmens funkcijas;

2.4. bendradarbiauti su pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą;

2.5. dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis;

2.6. kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas;

2.7. dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius;

2.8. tvarkyti ir pildyti Mokyklos ir (ar) kitos įstaigos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus;

2.9. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su socialinio pedagogo funkcijomis.

Socialinė pedagogė

  • Loreta Masionienė

El. paštas: muzikax@gmail.com

Kabineto Nr. 111

Specialioji pedagoginė pagalba

Logopedo funkcijos:

Specialisto tiesioginio darbo funkcijos:

  • įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:
    • identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį;
    • atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų  pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
    • nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti,  aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir  pažangą;
    • dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinį ir jo tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu mokykloje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;
  • teikti pagalbą:
    • atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
    • padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
    • prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones (informacinių-komunikacinių technologijų, kompensacinės ugdymosi technikos, skaitmenines, augmentinės ir alternatyviosios komunikacijos priemones), padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
  • dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.
  • Janina Večorskienė (pradinis ugdymas) 

El. paštas: javec123@gmail.com

Kabineto Nr. 225

  • Vaiva Stelionienė (pradinis ugdymas)

El. paštas: vaivastelioniene@gmail.com

Kabineto Nr.225

Specialiojo pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:

  1. Įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:
  • identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį;
  • atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų  pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
  • nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti,  aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir  pažangą;
  • dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinį ir jo tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu mokykloje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;
  1. Teikti pagalbą:
  • atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
  • padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
  • prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones (informacinių-komunikacinių technologijų, kompensacinės ugdymosi technikos, skaitmenines, augmentinės ir alternatyviosios komunikacijos priemones), padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
  • dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.

Specialiosios pedagogės:

  • Jūratė Blažienė (pradinis ugdymas)

El. paštas: juratestu@gmail.com

Kabineto Nr. 226

  • Liudmila Pečiūrienė (pagrindinis ugdymas)

El. paštas: lpeciuriene@gmail.com

Kabineto Nr. 217

Sveikatos priežiūros specialistės teikiamos paslaugos ir tikslai:

  1. Išsaugoti ir stiprinti mokinių sveikatą, užtikrinti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, kuriant sveiką aplinką mokykloje, stiprinant mokinių sveikatą, numatant ir šalinant rizikos veiksnius, galinčius sukelti ligas.
  2. Kurti sveikatos priežiūros mokykloje sistemą , kuri formuotų teisingą mokinių požiūrį į savo sveikatą, sveiką gyvenseną.
  3. Užtikrinti pirmosios pagalbos suteikimą pavojingų būklių, traumų, nelaimingų atsitikimų ir apsinuodijimų atvejais.
  4. Konsultuoti tėvus, pedagogus.

Sveikatos priežiūros specialistė

  • Gailutė Morkūnienė

morkunienegailute@gmail.com

Kabineto Nr. 219

 

Skip to content